środa, 24 sierpnia 2011

Nowości DE - Piękna i Bestia

Tak więc zbliżają się kolejne dwa (po Ur-ghulu i Medusae) modele do darków - tym razem są to Sslyth i pani trucizny, dzięki czemu będziemy w stanie złożyć komplet obstawy Archona.
Państwo prezentują się naprawdę fajnie:Lamia wygląda ciekawie - płaszczyk, warkocz czy też nożyk dodają fajności modelowi, którego wcześniej uważałem za warriora z doklejonym sztyletem. Perełką jednak jest dla mnie Sslyth - wygląda lepiej niż się spodziewałem i w myślach konwertowałem - jedyna rzecz do której bym się przyczepił to zdjęcie, które za pewne odpowiada za spłaszczenie łba ochroniarza.
Podsumowując - modele zagoszczą w mojej armii.

PS. Kupiłem rano klej, foty już zrobione, i artykuł o grotesce czeka na jutrzejszo-wieczorną publikację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz