piątek, 29 lipca 2011

Syrenka Zagłady - ostateczna rozpiska

Turniej zaczyna się jutro i trwa do niedzieli. Jako, że nie doszedł do mnie Reaper (dzięki Hobbit ^^ ) byłem zmuszony do lekkich zmian. Zacznijmy jednak od szybkiego przejrzenia rozpisek innych graczy.

Z dużych rzeczy mamy: Jednego lub dwa Hierodule (Więcej jeśli kolega Offspringman wyrobi się z konwersją), 4 Olbrzymie Demony (2 Khornowe, 1 Nurglowy i 1 Tzeentchowy), bodaj 6 tytanów (W tym Stompa i eldarski konstrukt - reszta to bodaj Warhoundy). Zasadniczo sporo Szarych Rycerzy (i chyba w każdej ich rozpisce mamy Coteaza), reszta armii jakoś w zbyt wielu kopiach nie wystąpiła.

Tak więc oto moja rozpiska (pisana w regulaminowym stylu):

HQ1: Asdrubael Vect - 240 [transport1]
HQ2: Baron Sathonyx - 105

Elite1: 3 Trueborn - 3xblaster - 81 [transport 2]
Elite2: 3 Trueborn - 3xblaster - 81 [transport 3]
Elite3: 3 Trueborn - 3xblaster - 81 [transport 4]

Troops1: 5 Warriors - blaster - 60 [transport 5]
Troops2: 5 Warriors - blaster - 60 [transport 6]
Troops3: 5 Warriors - blaster - 60 [transport 7]
Troops4: 9 Wyches - Haywire, Hekatrix, agoniser - 138
Troops5: 7 Wyches - Haywire, Hekatrix, agoniser - 114 [transport 8]

FA1: 5 Scourges - 2xhaywire blaster - 130
FA2: 5 Scourges - 2xhaywire blaster - 130

HS1: Ravager - 3xdark lance, flickerfield - 115
HS2: Ravager - 3xdark lance, flickerfield - 115
HS3: Voidraven Bomber - flickerfield, 2xShatterfield 175

Transport1: Dais of Destruction - 200
Transport2-7: Venom - 2x cannon - 65
Transport8: Raider - flickerfield, trophies - 75

Mam 5 troopsów, co powinno wystarczyć do zajmowania znaczników (nie liczę że przeżyje więcej niż 2-3, ale to nie do uniknięcia w takich bitwach) - 2 oddziały wychy powinny wystarczyć jako lekka kontra do dobijania resztek. Vect to klasa sama w sobie i zawsze może walczyć z oddziałem wroga i w pojedynkę.
Rozpiska wykorzystuje mocno zalety Mrocznych Eldarów:
Wszystkie pojazdy są wyposażone w flickerfieldy - daje mi to pewną przewagę nad większością pojazdów w walce z siłą D. (Która pogarsza covery) Kolejny bonus to zatruta broń, którą mam na praktycznie wszystkich broniach niskiego kalibru. W teorii Garganty są ranione przez tego typu broń tylko na 6kach, jednak spójrzmy na to z innej perspektywy - typowe karabiny (boltery, lasguny etc) nie ranią ich wcale (T8), więc wychodzimy na plus. Ostatnia rzecz to agonisery - te w normalnych grach wydają się po prostu zatrutą bronią energetyczną, jednak pełny potencjał osiągają dopiero w grze z wielkimi potworami. Tam gdzie zatruta broń nie wystarcza, agoniser nadal rani straszydła na 4kach bez możliwości użycia ochrony od pancerza.

Rozpiska zawiera znaczną ilość broni do uszkadzania i niszczenia pojazdów. co powinno wystarczyć do wystrzelania tak tytanów, zmasowanych czołgów czy elitarnej piechoty (w tym gatgantów).

Na koniec (czy też początek bitwy) są tu Vect i Sathonyx - dzięki temu mam ładną szansę na zaczęcie gry, co może sporo zmienić, biorąc pod uwagę, że przeciwnik będzie posiadał znaczną siłę ognia.

Tak więc jutro wyjazd, w niedzielę powrót, w poniedziałek skrót z bitew.

3 komentarze:

  1. A opis transporterów gdzie? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jakoś źle skopiowałem, poprawie jak wypocznę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko mówiąc: grałeś bez transportów, inaczej wałek spory sprzedałeś na Syrence. ;)

    OdpowiedzUsuń