niedziela, 5 czerwca 2011

"Kończymy o 16"

Postanowiłem podzielić się moją rozpiską, wraz z przemyśleniami, na czerwcowy lokal. 1000 pkt, 0-1 HQ 0-2 Elite, 2-4 Troops, 0-2 Fast, 0-2 Heavy, zakaz dublowania poza troopsem. Dodatkowo mały side-bet z kumplem: mam oprzeć rozpiskę tylko na Kabalu - to jest żadnych Wychy, Reaverów, czy nawet Incubich.

HQ:
Archon (Agoniser, Shadow Field, Haywire Grenades, Combat Drugs)

Elite:
4xTrueborn (haywire, plasma granades, 3x blaster, Dracon - Agoniser)
+Venom (2x Cannon, Retrofire Jets, Chainsnares)

Troops:
5xWarriors (blaster)
+Venom (2x Cannon, Retrofire Jets, Chainsnares)

5xWarriors (blaster)
+Venom (2x Cannon, Retrofire Jets, Chainsnares)

5xWarriors (blaster)
+Venom (2x Cannon, Retrofire Jets, Chainsnares)

5xWarriors (blaster)
+Venom (2x Cannon, Retrofire Jets, Chainsnares)

HS:
Ravager (Flicker Field, Night Shield, Retrofire Jets, 3xLance)

Z braku dedykowanych jednostek do walki wręcz, rolę przejmuje Archon oraz Trueborni. Archonek jest dla mnie dość typowy (Jak chodzi z Incubami, ma granatnik zamiast narkotyków. W zbroi nie gustuje) Zadziwiająco dobrze sprawdza się Dracon - pan za 40 pkt ma 5 ataków w szarży z inicjatywą 5 raniąc sobie wszystko na 4kach. Granaty na tym oddziale okazują się całkiem sensowne, kiedy nie mam tyle ppancu, ile bym chciał.
4 Troopsy - Powiedział bym, że Dark Eldarskie minimaxy, ale z braku możliwości wydania punktów ich venomy są o 10 pkt droższe niż zwykle. Podobnie droższy jest Ravager, który w ramach awansu dostał Night Shield i Retrofire Jets.
Taktyka? Tu może być różnie. O ile zaczynam jest norma - staram się wystrzelać wroga, zanim on zrobi to mi, w razie potrzeby Archon odłącza się od truebornów, aby każdy mógł się zająć swoim celem.
Jak nie zaczynam, w zależności od terenu i wroga opcją jest zrzucenie jakiegoś oddziału - dzięki otwartym pojazdom i ich zasadom, strzeli zarówno wypakowana ekipa jak i venom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz