Jeszcze nieco ponad miesiąc do Syrenki Zagłady, ale postanowiłem zacząć kombinować, jak to już Archoni mają w swoim zwyczaju. Dla osób nie znających tego turnieju jest to event na którym gramy na dość duże (w tym roku prawdopodobnie 2100) punkty z zabawkami pokroju pomniejszych tytanów czy gargantuicznych potworów zwykle widywanych tylko na Apokalipsie.
Postanowiłem, że wybiorę się wreszcie (ostatnio zawsze omijałem, choć nie do końca specjalnie, ten doroczny turniej) i spróbuję powalczyć nawet pomimo braku tytana czy Giga-talosa. (Hmm to mógłby być dobry pomysł - łapcie chłopaki z FW)
Motyw przewodni za mocno się nie zmienia, nadal będzie to w znacznej mierze kabal, wspierany wych cultem, jak na DMP, jednak tym razem pojawi się jedna nowość:
Czyli Reaper (zasady do znalezienia na stronie Forge Worlda) - pojazd, który potrafi smażyć czołgi, niezależnie od pancerza. Jest wyekwipowany w duży odpowiednik haywire blastera z bazową siłą 7 ap 3 i alternatywnym trybem ostrzału (duży blast s5).
Tak więc obecna rozpiska wygląda tak:
HQ:
Archon Caedas (agoniser, combat drugs, shadow field, haywire grenade) 130
Elite:
3x Trueborn (3x blaster) 81
+Venom (2x cannon) 65
3x Trueborn (3x blaster) 81
+Venom (2x cannon) 65
3x Trueborn (3x blaster) 81
+Venom (2x cannon) 65
Troops:
5x Kabalite Warriors (blaster) 60
+Venom (2x cannon) 65
5x Kabalite Warriors (blaster) 60
+Venom (2x cannon) 65
5x Kabalite Warriors (blaster) 60
+Venom (2x cannon) 65
7x Wyches (haywire grenades, Hekatrix - agoniser, blast pistol) 129
+Raider (flickerfield) 70
7x Wyches (haywire grenades, Hekatrix - agoniser, blast pistol) 129
+Raider (flickerfield) 70
Fast Attack:
5x Scourges (2x haywire blaster) 130
5x Scourges (2x haywire blaster) 130
6x Reavers (2x blaster) 162
Heavy Support:
Ravager (3x dark lance, flickerfield) 115
Ravager (3x dark lance, flickerfield) 115
Reaper (Flickerfield) 145
Zasadniczo staram się zastrzelić wielkie brzydactwa stojąc w szyku rozproszonym, mając flickerfieldy nie obawiam się siły D bardziej niż misek. Właściwie dowolny tytan czy benek powinien paść po pierwszej turze ostrzału. W wypadku gargantów może być nieco trudniej (głównie tych demonicznych z invami. (Tak, patrze na ciebie panie Bardzo Wielki Nieczysty!), ale to nadal nic czego by się nie dało powalić. Z tymi niemiluchami bardzo ładnie radzi sobie zwykła broń (co prawda ranimy na 6, ale... normalny bolter nie rani panów z T8) a szczególnie fajnie działają agonisery
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz